TABOR IV 2019

Letos je Barjanska četa taborila v Lokah pri Mozirju, kjer je 11 dni odkrivala skrivnosti Narnije. Občutke in doživetja je v taborni dnevnik strnila Pretkana kuna.

PONEDELJEK  8.7.

Ob 8.30 smo se zbrali na glavni železniški postaji. Nekaj časa smo počakali, da smo se vsi zbrali in potem smo šli na vlak. Preden smo prišli do cilja smo še prestopili na drug vlak. Nekaj časa smo hodili, potem pa smo po parih hodili čez reko. Ko smo prišli do tabornega prostora smo začeli postavljati šotore. Ko smo jih postavili smo se razvrstili v skupine. Jaz sem bila v skupini, kjer smo delali koše in oglasno desko. Po postavljanju smo imeli večerjo in veseli večer.

TOREK  9.7.

Zjutraj so nas zbudili z budnico. Malo smo se razgibali z jutranjo telovadbo in se odpravili k zajtrku. Po zajtrku smo se spravili nazaj na delo, da smo ga dokončali. Po dokončanem delu smo imeli kosilo in nato po vodih postavljali kuhinje. Tako se je z večerjo in veselim večerom končal še en dan.

SREDA  10.7.

Budnica nas je prebudila v sredino jutro in po pisku smo stekli v jutranji krog. Sledila je telovadba. Pri zajtrku smo imeli družbo saj so nas tisto noč napadali. Straža je mogla narediti še odkupnino za napadalce. Po zajtrku je bilo ocenjevanje. Imeli smo 45 min, da se pripravimo. Po vsem tem smo dokončali kuhinje in imeli še eno ocenjevanje, ampak tokrat za kuhinje. Sledila je večerja, ki smo jo že sami kuhali. Po večerji je bil veseli večer, nato pa smo odšli spat.

ČETRTEK  11.7.

To noč sem stražila tretjo stražo z Jerco, ampak se ni nič dogajalo. Budnica nas je zjutraj spet budila in vse se je ponovilo kot prejšnji dan. Samo telovadba je bila drugačna, ker sta jo vodila Janko n Klemen. Postavili smo se v štiri vrste po sedem. Delali smo vaje, ki sta jih kazala. Po telovadbi je bil zajtrk in nato ocenjevanje. Po ocenjevanju so nekateri imeli predstavitve izzivov, s katerimi so opravili veščino. Zali sem pomagala izrezovati fotografije, ki jih je naredila. Po kosilu smo imeli vodne igre. Pridružila sta se nam dva fanta, ki sta živela v sosednji hiši. Po vodnih igrah smo se šli kopat. Ko smo se vsi nakopali je kasneje že sledila večerja. Po večerji pa kot vsak večer smo imeli veseli večer.

PETEK  12.7.

Zjutraj se je oglasila budnica, ampak tokrat so nas zbudili z lonci. Ko je bil pisk za jutranji zbor smo ugotovili, da je danes dan vodnikov. Po ocenjevanju so se voditelji odpravili in vodniki so po svoje vodili četo. Dopoldne smo se dali v skupine in postavljali pot preživetja. Naša skupina je napela vrv v gozdu. Po tej poti je bilo namenjeno, da si z vrvjo hodil z zaprtim očmi. Popoldne smo se šli rovrčka in kdo se boji buldoga. Kasneje smo tudi postavljali ogenj za veseli večer. Zvečer so voditelji prišli nazaj in imeli smo še en zabavni večer.

SOBOTA  13.7.

To jutro pa so nas spet zbudili voditelji. Sledil je zajtrk in nato ocenjevanje. Tisti dan smo na sosednjem travniku dobili sosede. Prišli smo jih pozdravit. Popoldne smo imeli delavnice. Najprej sem šla na glasbeno delavnico potem pa še na igro Kubb. Bila je zelo zabavna igra. Kmalu se je bližala večerja in nato spet veseli večer.

NEDELJA  14.7.

Zjutraj smo vstali kot vsak dan. Spet je bila jutranja telovadba in ocenjevanje. Po ocenjevanju smo dobili majice za letošnji tabor. Bile so bele z napisom NARNIJA. Z majicami smo se slikali in nato se odpravili na delo. Jaz sem na tabli, ki je bila na vhodu, narisala leva, Katja pa ga je pobarvala. Nekateri so postavljali oltar, spet drugi so postavljali ogenj za veseli večer. Starši so kmalu začeli prihajati in začela se je maša. Po maši smo imeli kosilo. Jedli smo tisto, kar smo prinesli starši. Po kosilu pa so se starši lahko udeležili še nekaj iger (vlečenje vrvi, odbojka, pot preživetja, roverček). Proti večeru so začeli odhajati mi pa smo imeli še nekatere predstavitve veščin, med njimi sem bila tudi jaz. Zvečer smo imeli veseli večer in dan se je s tem končal.

PONEDELJEK  15.7.

Pesem na zvočniku nas je prebudila v nov dan. Bila je jutranja telovadba, potem zajtrk in spet ocenjevaje. Po ocenjevanju smo imeli 15 min časa, da smo spakirali za na izhod. Potem so nas po vodih klicali in nam dajali navodila. Filip je zbolel zato ni mogel na izhod. Z vsemi vodi smo se zmenili, da bomo šli skupaj na izhod. Nekam smo šli in si pripravili kosilo. Ko smo pojedli smo si pripravili za spat. Jerca in Monika sta šli do končne točke in se spet vrnili nazaj. Naredili smo večerjo in se zmenili, kako bo potekal naslednji dan. Šli smo spat, jaz in še nekateri pa smo se šli par iger in nato zaspali.

TOREK  16.7.

Zjutraj smo se zbudili pred peto uro. Vstali smo, spakirali in odšli na pot. Hodili smo 3 ure in nato končno prišli do končne točke. Tam so nas čakali voditelji. Ogledali smo si muzej in jamo v Velenju. Po ogledu pa smo šli na plažo k Velenjskemu jezeru. Tam smo imeli tudi kosilo in po tem smo spet hodili nazaj v tabor, ampak tokrat po vodih. Na veselem večeru smo izbirali imena za novince. Naši dve novinki sta dobili ime Gostobesedna kuna in Zve(z)dava kuna. Veseli večer se je dlje zavlekel in potem smo lahko končno šli spat.

SREDA  17.7.

Pesem oz. budnica nas je predramila v zadnji dan, ki smo ga preživeli na taboru. Pri ocenjevanju smo morali naredili 20 usklajenih sklec, ker šotori še niso bili pospravljeni. Po ocenjevanju smo imeli še nekatere predstavitve in potem je bilo kosilo. Enkrat po kosilu so odhodniki morali iti na samo, da so napisali pisma. Preostali pa smo podrli kuhinje, šotore in postavili bivake. Začeli smo že z veselim večerom, potem pa so že prišli odhodniki. Prebrali so pisma in to se je tako zavleklo, da je bilo prve straže prej konec.

ČETRTEK  18.7.

Zjutraj smo se zbudili in pospravili še preostale stvari. Razdelili smo se v skupine od 1 do 5 in naredili svoja opravila. Potem je bila malica, natopa smo še pospravili, kar je bilo treba. Po kosilu smo lahko pisali v knjižice in napisali lepe misli. Kmalu pa smo se odpravili proti železniški postaji. Najprej smo se peljali z vlakom, nato z avtobusom in spet z vlakom. Pri železniški postaji v Ljubljani smo še izvajali klic »Barjanska četa, na mnoga leta!« in se poslovili.

Pretkana kuna

Več fotografij z nepozabnega tabora si lahko ogledate na povezavi:

Objavljeno v Izvidniki in vodnice

Komentarji Ta objava ima 0 komentarjev. Komentarji so vidni le prijavljenim uporabnikom.